Stichting Los Niños

Dankwoord ter gelegenheid van het vijfjarig bestaan van Stichting Los Niños (sept. 2007):

Muchas Gracias!!!

Waar zouden we zijn zonder de steun van zo veel mensen in de afgelopen vijf jaar, om samen met onze collega’s in Guatemala te werken aan een betere toekomst!

De lijst instellingen en personen die onze projecten een warm hart toedragen is bijna eindeloos. We wisten niet dat er zoveel serviceclubs in Nederland waren! Van een groot aantal hebben we steun ontvangen, geld dat we dankzij Cordaid vaak ook nog eens verdubbeld zagen. Ook vele kerkgemeenschappen hebben ons fantastische gesteund met collectes en speciale activiteiten. Verzekeringsmaatschappijen, ziekenhuizen, scholen, bedrijven, golfclubs, Habitat, de hulp komt uit alle hoeken!

Allerlei activiteiten worden in Nederland op touw gezet. Kerstacties, fancy fairs en veilingen. Lopers van de Vierdaagse, marathons en Ten Miles laten zich sponsoren. Een jubileum of speciale verjaardag is vaak aanleiding geweest om aan onze projecten te denken.

In natura ontvingen we vele gevulde koffers met prachtige kleding en schoolmateriaal, gereedschap voor de timmerwerkplaats, speelgoed, dekens, medische- en verzorgingsprodukten en zelfs computers en laptops.

Na de ravages die orkaan Stan achterliet, kwam de Los Niños achterban razend snel in actie en hebben we op vele plekken de eerste nood kunnen ledigen.

Speciale dank ook aan onze maanddonateurs, waar we steeds weer op kunnen rekenen.

Onbetaalbaar is het werk van alle vrijwilligers die hier zijn geweest en hoe zij terug in Nederland Los Niños verder uitdragen.

En er gebeurt nog heel veel meer waardoor wij ons werk hier kunnen doen.

We hopen over vijf jaar ook nog op uw steun te mogen rekenen!

Namens alle kinderen, families, het bestuur en de Doe-groep in Nederland, een heel groot MUCHAS GRACIAS!!!

Ana-Maria, Alice en Virginie
Team Los Niños Guatemala